معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 156 کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی استان روز 11 اسفندماه امسال در چهار حوزه‌ انتخابیه با یکدیگر رقابت می‌کنند. 
کد خبر: ۱۴۴۵۱۰۷

به گزارش جام جم آنلاین چهارمحال و بختیاری به نقل از خبرگزاری فارس، محسن حسین‌میرزایی ظهر امروز در همایش «به عمل کار بر آید» که با حضور مسؤولان و کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار شد، گفت: ۱۵۶ کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی استان روز ۱۱ اسفندماه امسال در چهار حوزه‌ انتخابیه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: تا این لحظه تمام اقدامات اجرایی، امنیتی و انتظامی برای انتخابات به روز انجام شده است و تعامل خوبی نیز بین هیات‌های نظارت در تمام شهرستان‌ها برقرار شده است.

 

وی ادامه داد: در انتخابات اخلاق‌مدار، نامزدها و طرفداران مسؤول سلامت انتخابات هستند و امید است چهار راهبرد اساسی مورد نظر رهبر انقلاب اسلامی در انتخابات پیش‌رو مد نظر مسؤولان استان و کاندیداها قرار گیرد‌.

 

حسین میرزایی خاطرنشان کرد: بنا بر ماده ۷٠ قانون اساسی زمان تبلیغات کاندیداها یک هفته قبل روز انتخابات است و قبل و بعد از آن خلاف قانون است.

 

وی بیان کرد: طبق ماده ۷۲ قانون اساسی تولید و انتشار هرگونه محتوای جعلی و تخریب نامزدها ممنوع است و هر نامزد موظف است یک ستاد اصلی تبلیغ در حوزه انتخابات و یک ستاد فرعی در شهر یا روستای مربوطه ایجاد کند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: کاندیداها موظفند اصول ۸٠، ۸۲، ۸۳، ۵۲، ۵۹ و ۶۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را به طور دقیق مطالعه کنند و به آن‌ها جامع عمل بپوشانند و خلاف آن پیش نروند.

 

وی گفت: قانون انتخابات مجلس قانونی شفاف و مشخص است که باید با همدلی و هم‌فکری آن را انجام داد و کاندیداها موظفند در سخنرانی‌ها و محافل با عمل به جهاد تبیین ظرفیت‌ها و کارهای بزرگی که نظام اسلامی در سطح ملی انجام داده است را بازگو کنند.

 

حسین‌میرزایی افزود: امیدآفرینی و امیدافزایی در انتخابات امری بسیار مهم است و سلامت انتخابات باید در فضای مجازی و حقیقی در نظر گرفته شود.

 

 وی خاطر نشان کرد: کاندیدها موظفند در جلساتی که حضور پیدا می‌کنند به جای تخریب رقبا به سمت و سوی تعریف از توانمندی‌های طرف مقابل پیش بروند چرا که اگر اخلاق انتخابات را رعایت کنند در هر صورت پیروز میدان خواهند بود.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها